Star Wars Outlaws: Hunter's Legacy Bundle
Invoke respect and fear across the underworld with a look inspired by one of the galaxies’ most feared bounty hunters. The Hunter’s Legacy bundle includes cosmetics for Kay and her blaster, Nix, the speeder, and the Trailblazer.