Star Wars Outlaws - Season Pass
In addition, receive the Day 1 exclusive mission Jabba's Gambit, available at launch.* Just as Kay is putting together a crew for the Canto Bight heist, she receives a job from Jabba the Hutt himself. Turns out that ND-5 owes Jabba a debt from years ago, and he has come to collect.
Also includes the Kessel Runner Character Pack, featuring additional cosmetics for Kay and Nix.