Star Wars Outlaws: Wild Card DLC
Extend your galactic journey and get access to an additional exciting new adventure in the Star Wars Outlaws: Wild Card DLC.
In the Star Wars Outlaws: Wild Card narrative expansion, keep exploring the world of Star Wars Outlaws with an all-new story, quests, and areas to discover.
Kay is hired to infiltrate a high-stakes sabacc tournament, but as she crosses paths with the notorious gambler Lando Calrissian, she soon learns that another game is being played.