Star Wars Outlaws: Wild Card DLC
Star Wars Outlaws: Wild Card DLC'sinde galaktik serüvenini genişlet ve heyecan verici ilave bir maceraya erişim sağla.
Star Wars Outlaws: Wild Card hikâye genişletmesinde yepyeni bir hikâye, görevler ve keşfedilecek alanlarla Star Wars Outlaws dünyasını keşfetmeye devam et.
Kay, bahislerin çok büyük olduğu bir sabacc turnuvasına sızmak için tutulur ancak yolu meşhur kumarbaz Lando Calrissian ile kesiştiğinde başka bir oyunun oynanmakta olduğunu öğrenir.