Starsand - Digital Supporter Edition
Digital Supporter Edition ile eksiksiz bir Starsand deneyimi yaşa! Ana oyun ile Digital Supporter Pack'i içeren bu sürüm, tüm iniş çıkışlarıyla Starsand'in gizemlerinin keyfini çıkarmanı sağlayacak.