Starsand - Digital Supporter Pack
The Starsand digital supporter pack grants access to various digital goodies and expands your desert adventure with exclusive content such as artbook, wallpaper or the original soundtrack.
Mystical, exciting or just to enjoy. The soundtrack created especially for Starsand embodies the special features of the game in different music tracks and lets you immerse yourself in foreign worlds.
Exclusive backgrounds conjure up the desert with all its beauty on your PC. Whether on Earth or far away on an alien planet, high quality images will beautify your screen and let you dream.
From a simple scribble to the final graphic - the developers present their artistic work in an extensive artbook.
The exclusive video guides take you by the hand and guide you through the special features of Starsand. Various tips and explanations will help you to get started with the game and to solve some difficult tasks.
This 12 page comic provides some additional background bits on Starsand's storyline.