Starsand – Digital Supporter Pack
Pakiet Digital Supporter Pack do gry Starsand oferuje dostęp do różnych cyfrowych dodatków, a także zapewnia dodatkowe emocje z Twojej pustynnej przygody dzięki wyjątkowej zawartości – albumowi z grafikami, tapetom oraz oryginalnej ścieżce dźwiękowej.
Teraz możesz cieszyć się mistyczną, porywającą muzyką w dowolnym momencie. Ścieżka dźwiękowa stworzona specjalnie do Starsand zawiera różne utwory, które podkreślają wyjątkowe cechy gry i pozwolą Ci zanurzyć się w obcym świecie.
W tym obszernym albumie twórcy gry przedstawiają swoje dzieła w pełnej krasie. Znajdziesz tu zarówno wstępne szkice, jak i ukończone grafiki.
Wyjątkowe przewodniki wideo szczegółowo przedstawiają unikalne cechy Starsand. Dzięki różnym wskazówkom i objaśnieniom z łatwością rozpoczniesz grę i uporasz się z trudniejszymi zadaniami.