Starsand - Digital Supporter Pack
Starsand Digital Supporter Pack, çeşitli dijital güzel ürünlere erişim sağlıyor ve çizim kitabı, duvar kağıdı veya orijinal oyun müziği gibi özel içeriklerle çöl macerana zenginlik katıyor.
Mistik, heyecan verici veya tek kelimeyle keyfini çıkarmalık. Starsand için özel olarak yapılan oyun müzikleri, oyunun kendine has özelliklerini farklı şarkılarla hayata geçiriyor ve yabancı dünyaların içine dalmanı sağlıyor.
Geliştiriciler, sanatsal çalışmalarını, basit bir karalamadan nihai görsele kadar, kapsamlı bir çizim kitabı ile ortaya koyuyorlar.
Özel video kılavuzlar, sana adım adım yol göstererek Starsand'e özgü özellikleri tanıtacak. Çeşitli ipuçları ve açıklamalar, oyundaki ilk adımlarında ve bazı zor görevleri çözmende sana yardımcı olacak.
Bu 12 sayfalık çizgi roman, Starsand'ın hikâyesi hakkında bazı ek bilgiler sunar.