Starship Troopers: Terran Command – Raising Hell
Seria siedmiu nowych misji opowiada historię zmagań na planecie Gehenna – bezlitosnym piekle skąpanym we wrzącej lawie, nękanym hordami pajęczaków oraz wstrząsanym erupcjami wulkanów.
Ludzie zainteresowani są tym sektorem ze względu na Vilon Station – majestatyczną stację kosmiczną krążącą tuż nad atmosferą planety. Strumień olbrzymich frachtowców zaspokaja niegasnące zapotrzebowanie stacji na paliwo, które wydobywane i rafinowane jest w zakładach przemysłowych na powierzchni Gehenny.
Przez Gehennę przebiegają lukratywne szlaki handlowe łączące Ziemię, Kwalashę i inne kolonie Federacji, a Vilon Station stanowi ważny węzeł handlowy oraz punkt tankowania i uzupełniania zaopatrzenia.
Do tej pory ochronę personelu na Gehennie sprawowały zakontraktowane grupy najemników złożone z odważnych weteranów i poszukiwaczy przygód, jednak wraz z rozkwitem wojny Bug War i powstawaniem nowych frontów agresja ze strony pajęczaków gwałtownie się nasiliła. W świetle narastającego niebezpieczeństwa dyrektor stacji Vilon Station ubłagał marszałka Sky Marshal o wysłanie na Gehennę (Mobile Infantry) mobilnej piechoty.
Przenośny karabin maszynowy „Shredder” dzierżą tylko najtwardsi i najroślejsi najemnicy. Może on unicestwiać całe roje robali, a nawet przebijać pancerze większych pajęczaków. Tę ciężką broń można również zamontować na trójnogu w celu zwiększenia celności i szybkostrzelności.
Te Powered Suit Troopers (eksperymentalne oddziały żołnierzy w pancerzach wspomaganych) zostały wyposażone w potężne miotacze płomieni, które zwiększają siłę ognia. Taki miotacz przydaje się, kiedy trzeba wyczyścić pomieszczenie z robali!