Starship Troopers: Terran Command - Raising Hell
7 yeni görevden oluşan bir seri, lav, volkanik patlamalar ve Arachnid sürüleri ile kaplı merhametsiz bir cehennem manzarası olan Gehenna gezegenindeki mücadelenin hikâyesini anlatıyor.
İnsanlığın sektördeki ilgisi, gezegenin atmosferinin hemen üstünde yörüngede bulunan görkemli bir uzay istasyonu olan Vilon Station'a yoğunlaşmış durumda. İstasyonun Gehenna'nın yüzeyindeki endüstriyel tesislerde çıkarılan ve rafine edilen yakıtlar için bitmek bilmeyen açlığını, devasa yük gemilerinden oluşan bir akış besliyor.
Dünya, Kwalasha ve diğer Federasyon kolonilerinden oluşan gezegenler arasındaki kârlı ticaret yollarının merkezinde yer alan Vilon Station, ticaret, yakıt doldurma ve ikmal için hayati bir bağlantı noktası görevi görüyor.
Şu ana dek Gehenna'daki personelin korunması, çetin eski askerler ve maceracılardan oluşan sözleşmeli paralı asker gruplarının elindeydi. Ancak Böcek Savaşı'nın (Bug War) genişleyen cepheleri ile Arachnid saldırganlığı hızlı bir şekilde artmaya başladı. Bu vahim durumun ışığında Vilon Station'ın direktörü, Mobil Piyadelerin (Mobile Infantry) Gehenna'ya sevk edilmesi için Hava Mareşali'nin (Sky Marshal) ayaklarına kapandı.
En heybetli, en çetin paralı askerler tarafından taşınan "Shredder" taşınabilir makineli tüfeği Böcek sürülerini etkili bir şekilde biçebilir ve daha büyük Arachid'lerin bile zırhını delebilir. Ağır silah, daha yüksek isabet ve atış hızı için bir tripoda da yerleştirilebilir.
Bu subaylar, elit elektrikli zırh askerleri ile aynı gelişmiş egzoiskelet zırhı kullanıyor. Onlara, en şiddetli savaş alanlarında atış emirleri vermek ve takviye birlikler çağırmak için harika hareketlilik ve koruma sağlar.