Starship Troopers: Terran Command DO NOT USE
A thrilling real-time strategy game set in the Starship Troopers movies universe. Take command of the Mobile Infantry and do your part in the war against the Arachnid threat. Ensure that human civilization, not insect, dominates the galaxy now and always!