Starship Troopers: Terran Command
Starship Troopers filmleri evreninde geçen, heyecan verici gerçek zamanlı bir strateji oyunu. Mobile Infantry'nin komutasını al ve Arachnid tehdidine karşı savaşta üstüne düşeni yap. İnsanlık uygarlığının (böceklerin değil) galaksiye sonsuza kadar hükmedeceğinden emin ol!