Starship Troopers: Terran Command
Starship Troopers - Terran Command, Starship Troopers filmleri evreninde geçen, heyecan verici gerçek zamanlı bir strateji oyunudur. Mobile Infantry'nin komutasını al ve Arachnid tehdidine karşı savaşta üstüne düşeni yap. İnsanlık uygarlığının (böceklerin değil) galaksiye sonsuza kadar hükmedeceğinden emin ol!
Sert bir iklime sahip çöl gezegen Kwalasha sakinlerinin yardımımıza ihtiyacı var. Onların madencilik endüstrisindeki ağır koşullar altında geçen günlük yaşamları kendi başlarına yüzleşemeyecekleri yeni bir tehditle sarsıldı: Arachnid'ler. Mobile Infantry hızlıca oraya gidecek, gezegenin kontrolünü geri alacak ve ikiden fazla bacağa sahip her şeyi yok edecek. Bu heyecan verici askerî hikâyede yerini al, benzersiz karakterlerle tanış, muhteşem konumları ziyaret et ve Bug'a karşı verilen destansı savaşı deneyimle - üstelik hepsi FED NET'ten canlı olarak sunulacak!
Arachnid'ler neredeyse sonsuz olan sayılarına güvenirken Mobile Infantry bu dengesizliğin üstesinden gelmek için etkili taktikler geliştirmeli. Hayati öneme sahip dar noktaları tutmak için birimlerini stratejik konumlara yerleştir ve yükseltileri taktiksel olarak kullanarak ateş gücünde üstünlük sağla. Ancak dikkatli ol, True Line of Sight ve True Line of Fire gibi savaş mekanikleri Bug'ların her bir köşede pusu kurmasına olanak sağlıyor; onların sürpriz saldırıları ve kandırmacaları sevdiğini herkes biliyor.
M.I. komutanlarının elinin altında çok çeşitli benzersiz birimler, silahlar ve özel beceriler var. Morita Assault Rifle'lar ve MX-90 Fragmentation Grenade'ler ile donanmış Infantry birlikleri senin güçlerinin belkemiğini oluşturuyor. Rocket Trooper'lar nokta atışı isabet ile ölümcül roketler atarken Engineer'lar MG turret'ler, barikatlar ve mayın sahaları ile savunma pozisyonları için hayati önem taşıyor.
Hikâye ilerledikçe teknolojik yenilikler E-Pulse tüfekleri, TAC Fighter hava saldırıları, ağır zırhlı Marauder paralı askerleri ve Bug pisliklerini savaş alanından temizlemek için optimize edilmiş pek çok başka geliştirme ile Federation'ın cephanesinin gerçek potansiyelini açığa çıkarıyor.