Zostań członkiem Stalowych Szczurów, gangu motocyklowego, broiącego swego miasta przed atakującą go armią wrogich maszyn – Złombotów. Doświadcz demolki przy pełnej prędkości i ryku silnika w starciu z hordami wrogów – przełączaj się między 4 postaciami i korzystaj z potężnego ziejącego ogniem i wyposażonego w piłę tarczową motocykla.