Steelrising - Bastille Edition
Kral XVI. Louis'nin çılgınlığı ve hiddetli otomat ordusundan muzdarip olan şehirde kan gövdeyi götürmektedir. Kraliçenin koruması olmak için mühendis Vaucanson tarafından tasarlanan mekanik bir şaheser olan Aegis, bu zorlu aksiyon-RYO'da Fransız Devrimi'ni kurtarmak zorundadır.
Kralın mekanik askerleri karşısında, ölümcül doğruluğa ihtiyacın olacak. Paris'teki maceran boyunca mücadele etmek için kaçınma, savuşturma, zıplama ve yıkıcı saldırı kabiliyetlerini birleştir. Devasa ve acımasız mekanik bölüm sonu canavarları sabrını ve becerilerini sınarken, bir yandan da tüm dövüşlerde sinirlerin ve disiplinin test edilecek.
Yük arabaları, kancalar, gizli geçitler, ayrıntılı bir harita ve yol boyunca bulacağın diğer yöntem ve araçları kullanarak en karanlık günlerini yaşayan bu şehri keşfet. Borda kancasını kullanarak Paris'i farklı açılardan ve yükseklerden keşfet. Atılım becerinle birlikte, şehrin tüm sırlarını farklı seviyelerde tekrar ve tekrar keşfedeceksin.
Paris'in zalim bir kralın ellerinde can çekişmekte olduğu bu alternatif tarihte ana karakterlerden birisin. Marie-Antoinette, Lafayette ve Robespierre gibi asıl amaçları belirsiz müttefikler ve düşmanlarla karşılaşacaksın. Fransız Devrimi'nin başarılı olması için tüm komploları aşmak ve kralın çılgınlığına son vermek senin elinde.