Steelrising – Cagliostro's Secrets
Uwaga: Dostęp do rozszerzenia Cagliostro's Secrets jest ograniczony do momentu, kiedy osiągniesz odpowiedni etap wątku głównego. Musisz ukończyć poziom „Bastille”, by uzyskać dostęp do nowej treści.
Nowa misja wplącze Cię w porywającą historię, w której udział bierze królewski agent, comte de Cagliostro. Z eksploracji szpitala Hôpital Saint Louis, nowego obszaru pełnego tajemnic skrzętnie ukrytych przez Ludwika XVI, nikt nie wróci bez szwanku.
Na tej ponurej wyprawie, podczas której napotkasz kolejnych wrogów i odblokujesz nowe bronie oraz stroje, musisz przechytrzyć inspirowane koncepcjami Mesmera machiny Cagliostro. Czy zdołasz odkryć szokującą prawdę na temat alchemicznych mocy napędzających królewskie automatony?