Steelrising - Cagliostro's Secrets
Not: Cagliostro's Secrets genişletmesine erişim, ana hikâyede belirli bir aşamayı geçene kadar kısıtlanacaktır. Yeni içeriğe erişmek için "Bastille" seviyesini tamamlamış olman gerekiyor.
Bu yeni macerada kendini Kralın ajanı Comte de Cagliostro'yu içeren sürükleyici bir hikâyenin içinde bulacaksın. Sırları Louis XVI tarafından saklanan yeni bir bölge olan Hôpital Saint Louis'i keşfettikten sonra kimse zarar görmeden geri dönemeyecek.
Cagliostro'nun Mesmer'den ilham alan makinelerini alt etmen gereken bu karanlık macerada yeni düşmanlarla karşılaşacak ve yeni silahların ve kostümlerin kilidini açacaksın. Kralın otomatonlarına güç veren simya hakkındaki şok edici gerçeği keşfetmeye hazır mısın?