SteelSeries GG
SteelSeries GG to uniwersalna platforma łącząca potężne aplikacje do gier w jednym, prostym w obsłudze interfejsie. SteelSeries GG zapewnia świetne wrażenia z grania dzięki funkcji nagrywania klipów, dostosowywania dźwięku oraz konfigurowania sprzętu.
SteelSeries GG to potężna aplikacja do gier, która łączy wszystko, czego trzeba do polepszenia swoich umiejętności oraz wyniesienia rozgrywki na wyższy poziom.
Sonar umożliwia zoptymalizowanie dźwięku w grze, dzięki czemu usłyszysz każdy ważny szczegół i zyskasz przewagę nad rywalami. Moments sprawia, że nagrywanie i udostępnianie najlepszych momentów z gier nigdy nie było tak proste. Co więcej, w GG otrzymasz za darmo miliony produktów i skórek w grach, a nawet pełne wersje tytułów.
Łatwo będzie Ci zacząć, ponieważ w GG znajdziesz wstępne ustawienia dla uwielbianych gier takich jak Fortnite, VALORANT, CS:GO, Apex Legends i nie tylko. Nasi inżynierowie dźwięku starannie opracowują wstępne ustawienia z pomocą profesjonalnych graczy i twórców gier.
Już nigdy nie przegapisz ważącego na wyniku gry zabójstwa ani żadnego istotnego wydarzenia w grze. Moments automatycznie przechwytuje najlepsze momenty i zapisuje je w formie znaczników wydarzeń na osi czasu, aby edytowanie i udostępnianie klipów po zakończeniu zabawy było jeszcze prostsze. Narzędzie obsługuje gry takie jak Fortnite, Rocket League i nie tylko.