SteelSeries GG
Güçlü bir oyun uygulaması olan SteelSeries GG, becerilerini geliştirmek ve oyun deneyimini bir sonraki seviyeye taşımak için ihtiyaç duyduğun her şeyi bir araya getiriyor.
Sonar ile her önemli ayrıntıyı duyacak şekilde oyun içi sesini optimize ederek rakiplerine karşı avantaj sağlayabilirsin. Moments ile oyundaki önemli anlarını yakalamak ve paylaşmak hiç bu kadar kolay olmamıştı. Ayrıca GG'nin hediye dağıtımları aracılığıyla milyonlarca oyun içi öğeye, dış görünüme ve hatta tam oyunlara ücretsiz olarak erişebilirsin.
Fortnite, VALORANT, CS:GO, Apex Legends ve daha fazlası gibi favori oyunların için bir ön ayarı tıklayarak kolayca başlat. Profesyonel oyunculardan ve oyun geliştiricilerden gelen girdilerle, ses mühendislerimiz her bir ön ayarı özenle tasarlıyor.
Oyun kurtaran hamleleri ve önemli oyun anlarını asla kaçırma. Moments; Fortnite, Rocket League ve önemli anları otomatik olarak yakalayıp oyun sonrası kolay düzenleme ve paylaşım için zaman çizelgene etkinlik belirteçleri olarak kaydeden diğer birçok oyunu destekler.