Steep Rocket Wings - DLC
Śmigaj w przestworzach i w dolinach Alp i Alaski. Pędź na złamanie karku w 15 wyzwaniach dyscypliny dla prawdziwych ryzykantów: Rocket Wings! Czekają 3 unikatowe personalizacje twoich Rocket Wings, dzięki którym wyróżnisz się z tłumu.