Steep X Games Gold Edition
Ride a massive open world of the Alps and Alaska, master 8 extreme sports, go for the gold in the legendary winter sports competition : the X Games!
Steep X Games Gold Edition includes Steep base game, the Season Pass year 1 and the X Games Pass. Freely discover the mountain open world through snowy terrains and the skies, ride along with your friends and mix sports to create wild stunts, express your creativity and push your skills to pull off insane tricks and become a freestyle icon at the X Games.
Enjoy a wide variety of adrenaline and fun fueled extra content such as Rockets Wings, 90’s themed ski and snowboard mode and a huge range of customization possibilities.