X Games Złota Edycja
Poznaj ogromny, otwarty świat Alp i Alaski; opanuj 8 dyscyplin sportów ekstremalnych i zgarnij złoto w legendarnych zawodach zimowych: X Games!
Steep X Games Złota Edycja zawiera podstawową wersję gry Steep, przepustkę sezonową na 1 rok oraz przepustkę X Games. Swobodnie odkrywaj otwarty górski świat w ośnieżonym terenie i w przestworzach, śmigaj ze znajomymi i łącz różne dyscypliny sportowe, by zaliczać dzikie sztuczki, wyrazić własną kreatywność i stać się ikoną freestyle'u podczas X Games.
Ciesz się rozmaitą, pełną adrenaliny zawartością dodatkową, zawierającą Rockets Wings, tryb narciarski i snowboardowy inspirowany latami 90. oraz mnóstwo opcji personalizacji.