X-Games Gold Edition
Steep X Games Gold Edition içeriğinde Steep ana oyun, 1. yıl Sezon Bileti ve X Games Bileti bulunuyor. Karlı zirveler ve muazzam gökyüzü altında dağ açık dünyasını keşfedin, arkadaşlarınızla farklı sporları birleştirerek müthiş akrobatik hareketler sergileyin. Yaratıcılığınızı konuşturun, yeteneklerinizi geliştirin, çılgın figür ve hareketlere imza atın ve X Games'te serbest stil yıldızı olun.
Roket Kanatlar, 90'lar temalı kayak ve snowbord modu ve muazzam kişiselleştirme seçenekleri de dâhil olmak üzere çok çeşitli ilave içeriklerin de keyfini çıkarın.