Steep XGames Season Pass
X Games DLC : discover a whole new competition in Alaska, win the gold in the most impressive snowparks in Steep’s history and overcome the X Games fierce challenges.
90’s DLC : give your game that old school vibe and make Steep look like a 90’s winter sports game: get 3 exclusive old school customizations, the tricks, the music.
Rocket Wings DLC : soar through skies and valleys in the Alps & Alaska at break-neck speed with 15 new challenges for every daredevil’s favorite sport, Rocket Wings!