Visit this mobile item shop to unlock** collaborative cosmetic items using Stellar Tear as in-game currency.
Face the warrior Scarlet in an epic Boss showdown, test your aim in sci-fi shooting range mini games, and check out themed outfits at Volt’s new shop.