The warrior Scarlet has arrived from Shift Up’s hit third-person shooter mobile app to challenge you in a one-on-one showdown for the ages – only by defeating this new Boss, can you claim a new costume, hairstyle and song for EVE as reward.
Put your trigger finger to the test in sci-fi shooting range mini games, and visit a new shop owned by the GODDESS OF VICTORY: NIKKE’s faithful robotic dog Volt – who sells a variety of themed outfits, items and cosmetics.
Or take a break from the hectic action and enjoy a spot of fishing to see if you can reel in six collectible GODDESS OF VICTORY: NIKKE items.