Wojowniczka Scarlet przybyła z przebojowej mobilnej strzelanki TPP od Shift Up, by rzucić ci wyzwanie w pojedynku. Za pokonanie nowego bossa otrzymasz nowy strój, fryzurę i utwór muzyczny dla EVE.
Sprawdź swój refleks w minigrach science fiction na strzelnicy i odwiedź nowy sklep wiernego robopsa Volta z GODDESS OF VICTORY: NIKKE – znajdziesz w nim tematyczne stroje, przedmioty i elementy kosmetyczne.
A jeśli potrzebujesz przerwy od intensywnej akcji, spróbuj połowić ryby – może uda ci się wyciągnąć sześć kolekcjonerskich przedmiotów z GODDESS OF VICTORY: NIKKE.