Stick It To The Man!
Karşında Ray, tamamen kâğıt ve çıkartmalardan oluşan bir dünyada yaşıyor. Bir gün kask testi yapan Ray, kaza geçiriyor ve beyninin içinden çıkan dev, pembe bir spaghetti koluyla uyanıyor. Bu ona katlayarak, yırtarak, çıkartmaları söküp başka yerlere yapıştırarak birdenbire dünyayı değiştirebileceği müthiş güçler veriyor! Üstelik tüm bunlar yetmezmiş gibi Ray, insanların düşüncelerini de okuyabiliyor! Fakat "Adam", Ray'in üstüne işlemediği bir suçu yıkıyor ve Ray bu yüzden kaçmak zorunda. Ray'i üstüne yapışan bu zor durumdan kurtarabilir misin? Yırtıp, parçalayıp, Adam'a bir tane yapıştırmaya hazır ol!