Still Wakes the Deep
STILL WAKES THE DEEP is a return to the first-person narrative horror genre for The Chinese Room, creator of critically acclaimed games such as Amnesia: A Machine for Pigs, Everybody’s Gone to the Rapture, and Dear Esther.
You are an offshore oil rig worker, fighting for your life through a vicious storm, perilous surroundings, and the dark, freezing North Sea waters. All lines of communication have been severed. All exits are gone. All that remains is to face the unknowable horror that’s come aboard.