Stoneshard
“For now we’d rather not set a strict date for the full release. Our guiding principle is “quality above all”: when an occasional gameplay element ends up not meeting our standards, we try to take some extra time to tweak or rework it, which doesn’t mesh well with a long predetermined deadline.
After that, the work on gameplay mechanics will be complete, allowing us to start developing the main story in earnest.”