STORE SIMULATOR
Uygun ve huzurlu bir mahallede, hayalinizdeki marketi satın almak için uzun bir yolculuğa çıktınız ve nihayet hedefinize ulaştınız. Şimdi, kendi marketinizi yönetme zamanı! Kaliteli ürünler sunarak ve mahalle sakinlerine dostça hizmet vererek başarılı olmanız gerekiyor!
Marketinizi Kişiselleştirin ve Genişletin Marketinizi istediğiniz gibi özelleştirin! Raf düzenlemelerinden vitrin sergilerine kadar her ayrıntıyı kontrol edin. Kazandıkça, marketinizi ve depo alanınızı genişletin, yeni ürünler ekleyin ve müşteri akışını artırarak işinizi geliştirin.
Keyifli Bir Simülasyon Deneyimi Store Simulator, detaylı bir grafik arayüz, gerçekçi simülasyon özellikleri ve keyifli görevlerle dolu bir deneyim sunar. Kendi işinizi kurun, büyütün ve mahalle halkına hizmet ederek başarıya ulaşın.