Storebound
Storebound is a co-op puzzle horror experience built as a six-episode campaign. Prepare for a 5-to-7-hour descent into the darkness of a cursed megastore trapped between dream and nightmare. Every two chapters, you'll explore an entirely different era and area of the store, facing unique puzzles and new horrors.