Stories Untold
Stories Untold to eksperymentalna gra przygodowa oparta na narracji, która tak naprawdę jest czymś zupełnie unikatowym. Zmierzysz się w niej z czterema krótkimi historiami, łączącymi w sobie cechy m.in. klasycznych przygodówek tekstowych oraz wskaż i kliknij, które razem tworzą tajemniczą antologię. Gra jest opisywana jako „fantastyczny i fascynujący przykład interaktywnej historii opowiadanej obrazem” i od chwili premiery zdobywa uznanie krytyków z całego świata.
Stories Untold łączy w sobie nostalgię lat 80-tych, innowacyjną oraz eksperymentalną rozgrywkę definiującą gatunek, a także napięcie psychologicznego horroru, aby zaoferować „jedną z najbardziej fascynujących i unikatowych opowieści, które można zgłębić w tym roku”.