Stranded: Alien Dawn Official Soundtrack
Immerse yourself in the world of Stranded: Alien Dawn with this stunning official soundtrack. Imagine life on the frontier of a new alien planet with 32 tracks pulling inspiration from country music, with a little twist for an unknown world.