Oficjalna ścieżka dźwiękowa gry Stranded: Alien Dawn
Zanurz się w świecie Stranded: Alien Dawn dzięki tej niesamowitej, oficjalnej ścieżce dźwiękowej. Wyobraź sobie życie na rubieżach nowej, obcej planety z pomocą 32 utworów czerpiących inspirację z muzyki country, z małym akcentem dodanym dla nieznanego świata.