Stranded: Alien Dawn Resmi Oyun Müzikleri
Nefes kesici resmi oyun müzikleriyle kendini Stranded: Alien Dawn dünyasında hisset. Bilinmeyen bir dünya için bestelenmiş, country tarzı müzikten ilham alan 32 parçayla yeni bir gezegende yeni bir yaşam sürdüğünü hayal et.