Stranded: Alien Dawn Robots and Guardians
Wesprzyj bunt i przeżyj jeszcze więcej dzięki nowemu scenariuszowi w Stranded: Alien Dawn. Po uwolnieniu Hope, pierwszego świadomego androida, musisz szukać schronienia na niezbadanej, obcej planecie w Odległych Światach. Broń się przed zagrożeniami ze strony bezwzględnego konsorcjum produkcyjnego, które chce zniszczyć Hope. Załóż i rozbuduj swoją bazę oraz systemy obronne, korzystając z nowych, potężnych technologii, które pomogą tobie i wspierającym sprawę buntownikom ochronić Hope na tyle długo, by mogła osiągnąć pełną świadomość.
Pokonaj napływające falami uzbrojone roboty, które mają tylko jeden cel: odzyskać bezcenny zasób konsorcjum. Hope potrzebuje twojej ochrony w czasie, gdy jej rozwijający się umysł rozszerza swoje możliwości.
Poznaj Hope, pierwszego świadomego androida w historii. Choć Hope więcej łączy z ludźmi niż z robotami, to tak naprawdę jest jedyna w swoim rodzaju. Upewnij się, że twoi buntownicy ochronią rozwijającą się Hope przed falami wrogich robotów wysłanych przez konsorcjum, które ją stworzyło.
Przeszukuj zniszczonych wysłanników konsorcjum i wykorzystuj ich potężną, futurystyczną technologię. Ulepszaj umocnienia i twórz narzędzia, które przydadzą się buntownikom podczas zmagań z niebezpieczeństwami Alien Dawn.
Spójrz przeciwnikowi prosto w oczy, walcząc laserowym mieczem. A jeśli wolisz zachować pewien dystans, użyj niszczycielskich mobilnych wieżyczek oraz śmiercionośnych botów i dronów bojowych, a także wielu innych zaawansowanych technologicznie możliwości wzmocnienia systemów obronnych.