Stranded: Alien Dawn Robots and Guardians
İsyan bayrağını devral ve yepyeni senaryoyla Stranded: Alien Dawn deneyimini genişlet. İlk bilinçli android Hope'u kurtardın ve Dış Dünyalar'daki keşfedilmemiş bir uzaylı gezegene sığınmak zorunda kaldın. Hope'u yok etmeyi hedefleyen acımasız imalat birliğinin tehdidine karşı savunma yap. Senin ve isyancı arkadaşlarının Hope'u tam bilinçliliğe ulaşana kadar yeterince uzun süre korumasına yardımcı olacak güçlü yeni teknolojilerle üssünü, savunmanı kur ve geliştir.
Birliğin paha biçilmez varlığını yeniden ele geçirmeye kararlı silahlı otomat dalgalarının üstesinden gel. Hope, zihni gelişmeye devam ederken korumana ihtiyaç duyacak.
İlk bilinçli android Hope ile tanış. Hope, insanlara robotlardan daha çok benzese de her ikisinden de belirgin biçimde farklıdır. Hope öğrenmeye ve büyümeye devam ederken isyancılarının Hope'u, kendisini yaratan birliğin düşmanca otomat saldırı dalgalarından koruduğundan emin ol.
Düşen birlik saldırganlarını yağmala ve onların güçlü çağ ötesi teknolojilerinden faydalan. Tahkimatlarını güçlendir ve isyancılarının daha tehditkâr bir Alien Dawn'da başarılı olmaları için ihtiyaç duyacakları araçları bul.
Daha sonra lazer kılıçlarla yakından savaş ya da menzilli savaşmayı tercih edersen savunmanı güçlendirmek için yıkıcı mobil taretler, ölümcül robotlar ve savaş dronlarının yanı sıra daha yüksek teknolojilerden de faydalan.