Stranded Deep
Wciel się w rolę ocalałego z katastrofy samolotu, który utknął gdzieś na Oceanie Spokojnym. Stań twarzą w twarz z niektórymi z najbardziej zagrażających życiu scenariuszy, które z każdą kolejną rozgrywką będą serwować Ci inne doznania. Zbieraj. Odkrywaj. Przetrwaj.