Stranger Things 3: The Game
Stranger Things 3: The Game is the official companion game to Season 3 of the hit original series! Play through familiar events from the series while also uncovering never-before-seen quests, character interactions, and secrets! This adventure game blends a distinctively retro art style with modern gameplay mechanics to deliver nostalgic fun with a fresh new twist.
Just like in the show, teamwork is at the heart of Stranger Things 3: The Game. Fans can team up in two player local co-op to explore the world of Hawkins, solve puzzles, and battle the emerging evils of The Upside Down as one of twelve beloved characters from the show.