Stranger Things 3: The Game
Stranger Things 3: The Game jest oficjalną grą towarzyszącą 3. sezonowi tego niezwykle popularnego serialu! Przeżyj znane z serialu wydarzenia, jednocześnie odkrywając nieznane wcześniej misje, interakcje z postaciami i tajemnice! Ta gra przygodowa łączy w sobie wyrazistą grafikę w stylu retro z nowoczesną mechaniką rozgrywki, aby zapewnić nostalgiczną zabawę wzbogaconą o powiew świeżości.
Tak jak w serialu, praca zespołowa jest kluczowa w Stranger Things 3: The Game. Fani mogą połączyć siły w trybie współpracy lokalnej dla dwóch graczy, aby wspólnie odkrywać świat Hawkins, rozwiązywać zagadki i walczyć ze złem wyłaniającym się z Drugiej Strony, grając jako jedna z dwunastu ukochanych postaci z serialu.