Stranger Things 3: The Game
Stranger Things 3: The Game, çok sevilen dizinin 3. sezonuna eşlik eden resmi oyundur! Daha önce hiç görülmeyen görevleri, karakter etkileşimlerini ve sırları açığa çıkararak diziden hatırlayacağın olayları oyna! Bu macera oyunu, kendine has retro sanat tarzını modern oyun mekanikleriyle bir araya getirerek nostaljik eğlenceye yepyeni bir boyut katıyor.