Stray
Stray to ukazywana z perspektywny trzeciej osoby gra o kocich przygodach, której akcja osadzona została pośród zalanych neonowym blaskiem uliczek i podejrzanych zakątków zrujnowanego cybiermiasta. Przechadzaj się własnymi ścieżkami, staw czoła nieznanym zagrożeniom i odkryj tajemnice tego nieprzyjaznego miejsca zamieszkiwanego wyłącznie przez roboty i groźne stworzenia.
W toku swojej przygody kot zaprzyjaźnia się z niewielkim, latającym dronem znanym jako B-12. Duet będzie musiał wykorzystać umiejętności robota, aby wydostać się z niejednych kłopotów.
Stray to gra produkcji BlueTwelve Studio – niewielkiego zespołu z południowej Francji, w którego skład wchodzą przede wszystkim koty (i kilkoro ludzi).