Stray Gods: Orpheus
Play as Orpheus in this brand new story for Stray Gods: The Roleplaying Musical!
Starring Anthony Rapp (RENT, Star Trek: Discovery), Erika Ishii (Dimension 20, Worlds Beyond Number) and written by David Gaider, Stray Gods: Orpheus is a comedic feature length experience that history buffs, hopeless romantics, and rock stars alike can enjoy.
Experience 6 brand new original songs, where each decision changes the song and the story. Composed by Austin Wintory, with lyrics by Simon Hall (Tripod), Montaigne (Jess Cerro) and new addition Tom Cardy (Red Flags, Artificial Intelligence), Stray Gods: Orpheus has hours of interactive music for you to explore again and again.
If you want to stay up to date on Summerfall Studios, you can follow us here or at any of the below!