Strayed Lights
An atmospheric action adventure combining a wordless experience with cinematic fights based around colors. Restore your light that was torn by shadows and face endearing creatures deformed by their emotions.
Strayed Lights is an immersive action adventure set in a wordless, dreamlike world of corruption and shadows. You are a nascent light on a journey to free yourself from the grasp of shadows surrounding you.
Play as a newborn flame torn by shadows. Progress in a hostile world on a quest to restore your light by facing your inner demons and helping beings along the way. Unlock new abilities as your light brightens.
Find your siblings who went rogue, each deformed by a specific emotion. Battle these monstrous forms and pacify the emotions that control them. Face your inner demons taken form to hinder your progress.
Face creatures torn by shadow in fluid and rewarding combat. Repel their attacks while shifting between blue and orange to match their color and overcome them in vivid finishers.