Streets of Rage 4
Punch your way through the Streets of Rage once again! Streets of Rage 4 takes forward the Streets of Rage legacy in this neo retro beat'em up with hand-drawn comic inspired graphics and updated mechanics.
Streets of Rage comes back for a sequel 25 years after the last episode : a new crime syndicate seems to have taken control of the streets and corrupted the police. All you have to fight against them is your friends... and your fists ! Critically acclaimed, Streets of Rage 4 won several awards and nominated as Best Action Games at the 2020 Game Awards.
Do note that multiplayer mode will not be available at launch but will come in a free update after release.