Mr. X Nightmare DLC
The fight continues in Wood Oak City. After the events of Streets of Rage 4, our heroes will start a very special deranged training with the help of Dr. Zan, who built an AI program from the remnants of Mister X’s brain that simulates every kind of danger they could be facing.