Advanced Warrant PLUS
Advanced Warrant PLUS includes [Lv. 25 Battle Pass], level rewards, and exclusive PLUS rewards, in addition to everything offered in an Advanced Warrant (680 Bablo Crystals, limited-edition epic character outfits, weapon skins, and other advanced items).