Rediscover the original look of the most cunning goblin with the DLC Master of Shadows Skin. Don the outfit that witnessed the rise of the Green Plague and helped eliminate a pale imitation of the true master of stealth.
''My trusty outfit...dark, discreet, deadly...just like me. I was wearing these clothes when I accomplished my first masterpiece: stealing the heart of the World Tree, right under the nose of the Inquisition. Nowadays? Akenash is nothing more than a field of ruins, where the scent of their arrogance lingers. Let’s take a little trip down memory lane - they’ll soon remember who’s pulling the strings in the shadows… Spoiler alert: it’s me.”