„Mój sprawdzony strój... mroczny, dyskretny, zabójczy... zupełnie jak ja. Nosiłem te ubrania, kiedy ukończyłem swoje pierwsze arcydzieło: kradzież serca Drzewa Świata, pod samym nosem Inkwizycji. A teraz? Akenash to nic więcej niż pole ruin, nad którym unosi się zapach ich arogancji. Wyruszmy w podróż sentymentalną – szybko przypomną sobie, kto w cieniu pociąga za sznurki... Uwaga, spoiler: to ja”.Odkryj na nowo oryginalną postać najbardziej podstępnego goblina dzięki DLC Master of Shadows Skin. Przywdziej strój, który towarzyszył powstaniu Zielonej Zarazy i pomógł wyeliminować marną imitację prawdziwego mistrza skradania się.Odblokuj ten strój po prologu, wchodząc do osobistej garderoby Styx w sterowcu."